2008-01-04

27:e dagen fredag-kväll

Nu under kvällen kunde jag faktiskt känna att det rev till lite extra med hungern/suget- kan det bero på att jag sprang igår? Känner utav lite stelhet i musklerna... men men det gick över- precis som hungern/suget alltid gör. det var dock inte lika jobbigt som det har varit andra ggr. :)

Ikväll har jag roat mig med att hyra en film, en dramatisering av Fransico de Goyas liv, han konstnären..filmen var himla bra men så brutal och barbarisk... Är glad att jag lever idag och inte i Spanien i slutet av 1700-talet...men vilken konstnär och vilket konstnärsskap! :) Han kunde verkligen förmedla starka känslor med sina bilder... verkligen inspirerande!

hmmm jag känner mig törstig- har ju "bara " fått i mig 4,5 liter vatten idag- märkligt hur kroppen anpassar sig--- eller vad säger ni!? :) ;) :)

God natt och sov gott!
Kram Skenet

Inga kommentarer: