2008-02-17

104 dagar kvar - söndag

Äntligen lite plusgrader och sol ute! I kväll händer inte mycket. Sambon skall iväg på middag med en vän och jag skall åka till gymet en sväng. För att fördriva tiden. Sedan skall jag försöka att skicka iväg en skriftlig ansökan för lite studier i höst- känner att ngt måste hända. Nu har jag ju precis fått ett nytt jobbvik- men jag vill ju inte stanna i den yrkesroll som jag har- tror jag- vet inte- känner mig osäker med mycket just nu.
Hmmm har ngt att fundera ut på löpbandet i alla fall...

2 kommentarer:

BQ sa...

Tjenare Skenet,
sorry att jag inte hunnit skriva på ett tag. Har haft fullt upp de sista dagarna. Hoppas att allt går bra för dig och jag tycker att du gör ett kanon jobb!
Var på MQ igår, har försökta att hitta en jacka som ser bra ut och jag kan lova att jag fick ett lyckorus som hette duga. Efter att ha gått i nästan tolv år och tänkt guuuud vad jag skulle vilja kunna ha det eller det plagget i diverse affärer men vetat att det inte är någon idé att gå in och prova för det finns inget som passar. Men igår så när jag då var ute och letade utan större framgång så sa jag det sista till min man att "du jag vill bara in på MQ också, inte för att jag lär få på mig något men de har alltid så snygga saker så jag kan ju kolla i alla fall." Och där var den! Min jacka, när jag såg den fanns det inget annat runt om. I vilket fall så tänkte jag att jaja, jag kan ju testa ifall det går. Deras kläder är ju oftast ganska små i storle
ken också så jag tänkte ju i mitt vanliga tankesätt (du fattar vad jag menar) MEN jag tog storlek 38/40 eftersom det funkat på kappahl och DEN satt som gjutet! INTE ENS STÖRSTA STORLEKEN! Inte ens näst största! Det var bara min jacka oavsett pris, jag vet inte när jag kände ett sånt lyckorus senast ens en gång.....

Ha det gott
Kram BQ

skenet sa...

Hej BQ!!
Härligt- Underbart!!! Bra kämpat tjejen!!! Nu kommer belöningen för allt slit - eller hur!? Kul att jackan blev din- varje gång som du har på deig den så påminns du ju om din superprestation! :) :) :)
Grattis till att du nu för tiden är en medium-size! - för hälsan, för utséendet... ja och allt det andra också!

Om jag var dig skulle jag bara gå runt och le hela tiden åt din prestation! Tänk vilken underbar vår och sommar som kommer att komma!

Härligt härligt!
Ha det superbra kram skenet :)