2008-04-12

49 dagar kvar.... lördag em

Nu känner jag mig lite piggare... det blir faktiskt utgång ikväll och det ska bli superkul! Har varit på gymet o sprungit 11 km- det gick snabbt och relativt lätt idag- man får ju ta i lite om man vill bli snabbare ;)
Sedan begav jag mig till SYSTEMET och köpte mousserande vin som nu ligger på kylning... tills ikväll då alla kommer...
Ätit min nya favoriträtt till lunch... salladsrullarna eller vad jag skall kalla dom.... kyckling/keso/färsk persilja/två oliver....i salladsblad... idag kommer jag väl att överskrida kolhydratsbehovet med tanke på vinet ikväll men... men jag får väl ta o dansa ordentligt ;)

Tur att det är långt kvar till marathon ;)
Hoppas att ni andra har en mysig lördag kväll!!
Kram Skenet

2 kommentarer:

Lite klokhet sa...

Hej DU!
Hoppas att du haft en trevlig lördagskväll när du läser detta :)
Jag tänker på din trötthet - Äter du tillräckligt med protein och nyttiga fetter? Med tanke på att du förbrukar rätt så mycket energi och ju inte äter så mycket kolisar, så måste kroppen få näring och energi av fett och protein i stället, för annars går den in på svältläge....Du måste våga prova hur mycket kolisar du klarar av och ändå få vikten att funka...
Kämpa på

skenet sa...

Hej Tina!
Tack för din kommentar- ja jag måste nog börja äta lite kolhydrater också- töntigt egentligen att jag nästan blivit lite "rädd" för dom... men det kankse blir så när man håller sig borta från dem ett tag...
Kanske borde testa ngn dag att göra linssoppa- det är ju bra med baljväxter - hmmmm....
Hoppas att det går bra för dig också - nu ska jag läsa i din härliga blogg!
Stor kram skenet