2009-04-06

54 dagar kvar STOR SOL

oj vad det är vår därute...nu idag känner jag av monstret desto mer och den skriker o gormar o jag drickor massor av vatten så att den ska dränkas...

Älsklingen vill ut o springa o jag är lite frestad. Jag vill speeda upp tempot på viktnedgången o bara skynda nedåt för jag vill vara färdig NU. Stuntar i en stressad kropp. Men jag vet, man måste ta det lilla lugna. Annars kommer skador och sjukdommar som förkylningar etc etc...kankse psykiska också som maniskhet etc... fast ibland undrar jag inte om man inte emellanåt måste ha en vilja av stål för att klara av att uthärda monstrets värsta attacker... ;)

Hur som helst går det mkt lättare att kura nu när solen lyser in o det blir riktigt varmt i luften när inte vinden blåser i allt för hårt...

En påse kvar + ett stort monster att umgås med denna afton+kväll... :)

Fight on!
kram o kraft skenet

Inga kommentarer: