2009-06-12

Dramatiskt väder

Regn o regn o rusk o grått - vart har vårt fina väder tagit vägen? Har varit inne i stan o kollat runt o hittade en fin klänning på MQ - dessutom var det 30 % rea - riktigt trevligt...

Frusen har jag dock varit hela dagen o nu skall älsklingen o jag strax bege oss iväg till affären o handla lite mat... han vill visst ha gravad lax (kan inte med halvrå konsistens...) o jag vill gärna ha... hmmm just nu e jag inte sugen på någonting speciellt men antar att smaklökarna kanske går igång när man ser alla goda grejer i affären... :) Melanders skagenröra hade suttit fint med lite örter o grönt - så är dock inte fallet - eftersom melanders fisk ligger närmast på söder o har nog stängt... men lite kycklingfilé o oliver vore ju himla trevligt..

Sen ska vi hyra film - jippie för myskvällar o i morgon skall jag ge mig ut på ett pass - benen bestämmer längden :)

ha en mysig kväll o början på helgen
kram skenet

Inga kommentarer: