2009-06-13

What goes around comes around...

Ja så är det verkligen - för vem kom gåendes precis bredvid om inte självaste Uffepuffe! (Ulf Lundell) - När älsklingen o jag var vid affären kom han gåendes längs gatan... några timmar innan så lyssnar jag på hans underbara fantastiska låtar o sen så kommer skalden själv i verklig person... såklart vågar man ju inte säga ngt till honom för man är så rädd att störa integriteten men egentligen hade jag ju bara lust att trumpeta ut en liten fanfar o hyllning för hans fina konstnärskap... hans böcker/musik/konst betytt mkt i funderande o svårare stunder...

Nu sitter älsklingen bredvid mig o äter lunch... kollar på en film, nej här händer inte så mkt denna grå em... just förutom att vi såg nationaldskalden då :)

kram skenet

2 kommentarer:

Weronica sa...

Åh inte illa å få en skymt av honom=) Tyckte du va duktig som inte hoppa på han hehe. Jag va på Mediamarkt å där va Ingemar Stenmark å kolla in en ny TV, jag smög runt bakom platt-tv å kände mig som värsta papparatzin haha.

Hoppas allt e fint med dig gumman KRAM!

skenet sa...

Tjena strålande gumman!
Ojoj ja man känner sig nästan som en hemlig agent på uppdrag hihi ;)Ja jag fick hålla i mig i älsklingen så jag inte började med mina lovord/sånger... varje gång jag sett karln så verkar han ha någon oro/flyktigt/undvikande i blicken o då har jag tänkt att det kankse inte e riktigt läge att lägga ut en fin monolog om hans fina artisteri ha ha ;) :)

Härligt att höra från dig med din härliga o glada energi o uppenbarelse! :) Önskar dig en underbar midsommar o helgdagar/semesterdagar - det är vi värda - vi kämparnas kämpar - eller huuuuur! :)