2007-12-24

16:e dagen Julafton- morgon

Ja, som många andra som kör kur- så vaknar man tidigt! :) Det är becksvart ute och jag har tänt upp med små ljus i hela vardagsrummet. Jättemysigt, fridfullt och fint.
Vaknade redan kl 5.00 och kände mig utvilad och pigg.
Jag känner mig glad, och harmonisk. Det borde inte vara några som helst svårigheter att klara utav dagen och dess frestelser. Kommer antagligen komma hem rätt tidigt från festen och tillbringa kvällen här hemma med älsklingen! Det ska bli jättemysigt. Funderar på att komma iväg på bio nu någon av juldagen/annandagen.
Min julklapp till mig själv; Du har kört på CK nu i 16 dagar och du har påbörjat ditt nya liv med goda vanor och omtanke mot dig själv !

GOD JUL PÅ ER ALLA! Ge er själva en julklapp; var snälla mot Er själva och varandra! :)
Kram Skenet

2 kommentarer:

Anonym sa...

En RIKTIGT GOD JUL Gumman!

Hoppas Du haft en lugn och trevlig dag med tankar, inte bara på andra, utan många tankar på dig själv också.....
För mig har det gått bra hittills och kommer att fortsätta att gå bra - Det har jag bestämt.....Svårast är all choklad - Men jag fixar det, för jag BEHÖVER INGEN CHOKLAD!!!!
Ha en skön kväll med älsklingen nu....
Kram Tina

skenet sa...

Hej Min idolTina!
Ja jippie dagen har gått klockrent bra!! Idag har det gått relativt smärtfritt med tanke på alla (alkohol och mat)frestelser som dignade överallt man kunde se! Jag känner mig så glad för det! Om vi klarar en ju´lafton utan mat/dryck- ja då klarar vi tusan vad som helst eller hur! Ja visst, det såg lockande ut när alla smuttade på vin/groggar etc MEN jag HAR OCKSÅ BESTÄMT MIG! :) Jag KAN-JAG VILL OCH JAG SKAAAA NÅ MITT MÅL! :) ;)


Tina!Det är inspirerande och peppande att höra att det gått bra för dig också! Nu är jag hemma igen och på "lugn mark" utan frestelser-- roligt att vi kommer att ha klarat det!!! Att sätta det här på bantnings CV:n blir ju speciellt- eller hur! Du kommer säkert att bli årets cambridgekund!
GOD JUL och ha en fortsatt underbar kväll VINNAREN TINA!
önskar VINNAREN SKENET :) ;)

Ps- det är klart att vi INTE behöver choklad eller alkohol/ mat etc- vi går mot våra mål!
KRAMAR IGEN!!