2007-12-10

2:a dagen

2:a dagen

Hitills har även den andra dagen flytit på bra. Är ensam idag tom i morgon kväll då sambon är i London på jobbresa. Saknar honom redan men det är ju skönt att slippa middagsos i lägenheten ikväll, för det är ju absolut kvällarna som är som jobbigast. Då kommer hungern och tristessen farande. Det låter så mysigt med alla dom som har djur att skriva om. Det skulle jag gärna vija ha, men det fungerar inte att ha husdjur, skulle inte ha råd med dagmattar/daghussar eller hunddagis etc. Det får bli när jag blir pensionär.
Just nu längtar jag tills man har kommit över de två första veckorna. Dom brukar vara tuffast, i alla fall den första. Men nu är jag så less på min kroppslook så banne mig, det borde ju vara en motiverande faktor...
Shit vad mina Lindexjeans sitter tight.... skönt att jag är på väg o lämna detta bakom mig! :) ;)

Inga kommentarer: