2007-12-13

5:e dagen :) Lucia- å vad fint!

Hej på er CK-girls! Idag kan jag tala om att jag mår mycket bättre. Hoppas att ni också mår bra och känner er glada och vid gott mod! :)
Huvudvärken har släppt men den var inte nådig- kunde knappt stå upp- brukar inte drabbas av sådana attacker eller hur jag nu skall definiera det hela... mysterium eller inte- kan det bero på följande?



- Sockerabstinens? Är ju en sockerråtta vanligtvis...cider/vin/godis/etc.

-Att jag drack 3,5 liter vatten "på en gång" på em? Det var sedan det slog till- vattenchock?

-en början till en förkylning som snabbt gick över?

Vaknade 6.40 och gick up och lyssnade på SVT, luciatåg; å så vackert och stämningsfullt!
Julen är ju verkligen inte bara en matupplevlese- en del undrar förundrat ; "men hur kan du gå på kur under julhelgerna och inte få ta del av all härlig mattradition?"
Ja, jag tycker det blir ju härligt med musik och pynt, nära och kära- sedan får man ju också äta- sina tre cambridge och det är ju bara att ta med julkryddorna och exprimentera med.... ;)
Idag är dagens uppgörelse med mig själv; KLARA UTAV DAGEN TILLS I MORGON- vad som än händer och hur du än känner! Låt inte mayamonstret vakna till liv...

En del av mig fattar nog inte att jag är inne på 5:e dagen! Ja men det är ju underbart, det allra jobbigaste kankse är avklarat redan om man skall tro på dom som är "experter" och kört på länge!? Bland annat min "cambridgeidol" Tina som har gått på ren kur över fyra månader! Wow säger jag bara - här är hennes länk: www.pedrognizta.wordpress.com

Idag är det dessutom jobbintervju- guuuulp! Hjälp!!! Nervöööös!!

Inga kommentarer: