2007-12-12

Shit vilken huvudvärk....

ojojoj.... mitt huvud, det bara slog till! Jag som skulle med på kalas och vara social!? Förstår ingenting?Har legat utslagen på soffan och bara mått skitdåligt - Vad beror huvudvärken på? Känns som om det är "sjukdomshuvudvärk"- sådär som man får innan man skall ha feber etc. Nu känner jag mig jättesvag och varm i hela kroppen/huvudet/pannan. Ååååååå vill inte bli sjuk - hoppas att det är huvudvärk för att kroppen håller på att ställa om sig pga cambridgekuren...
Har druckit drygt 5 liter vatten idag - så vattenbrist borde det ju inte vara...
Känner mig lite vilsen - varför just nu när jag går på kur?
Har någon annan varit sjuk och gått på ren kur i alla fall? Jag skall verkligen kämpa för att hålla ut! jag vill ju fortsätta på ren kur!!!!!
Nej nu blir det till att bädda ned mig i soffan med kuddar och täcke...
Hoppas att det går bra för er andra mina cambridgevänner - mot målet! Puh!
// Kramar en matt Skenet

3 kommentarer:

hösäcken sa...

Aj aj aj då, hoppas att det är övergående!

skenet sa...

Hej Och godmorgon hösäcken! :) Idag vaknar jag och känner mig pigg och kry igen- vad det var som hände igår med huvudet är ett mysterium? :)Tacksam för att huvudvärken har gett med sig!
Hur har du det dåmed kuren? Hoppas att det går fint för dig och din veckokur! Jag kan inte få upp din blogg? det står att den är tillfälligt avstängd?

Stark och fri sa...

Nej, den ligger inte nere, testa igen! Skönt att du mår bättre! Min kur går ok, idag är min första helrena dag och jag hoppas att det går bra, bara jag inte blir ensam mot kvällen...!

gv2010.blogspot.com