2007-12-29

Dag 21- Lördag, morgon

Sitter och väntar på att vattnet på spisen skall bli varmt. Idag är det fika med tjejkompisarna inne i stan och det skall bli jättekul! Jag kommer inte berätta om CK för dem.
Om de nu skulle säga ngt - säger jag bara att jag hållit upp med alkoholen i tre veckor nu snart! :)

Igår kväll var vi med om något lite halvspooky här hemma!
-Jag och min sambo befann oss i vardagsrummet där vi kollade på datorn respektive Tv:n. Plötsligt ramlar vår stora blomma/blomkruka ned från fönsterblecket - ned på golvet!
Hjälp- hur kan sånt hända - när man inte har öppna fönster- eller att vare sig han eller jag har varit där och rört blomkrukan?? den har ju stått där i fönstret sedan vi flyttade in för drygt 1 år sedan och aldrig ramlat ned....

Vi satt minst några meter från fönstret båda två- VAd kan det ha varit- en ande som kom och sa hej ..... :) Min sambo tycket det var jättecoolt att han var med om ngt sådant.... ja spöken och andar.....
Eller var det CK- anden som kom och ville visa att äntligen händer det lite grejer här! hihihihi :) ;)

Ja sen låg jag och var rädd hela natten att spegeln skulle ramla ned i golvet- fråga mig inte varför- men nu när jag vaknar på morgonen ser jag att den hänger kvar.... ;)

....Hmmmmm...... ja men det kanske hänger ihop med cambridgekuren - trots allt-
- Nej det behöver inte vara så långsökt ..? ! ;)

Ja men har ni inte hört att sådana här indiska Shamaner (andliga trollkarlar) och asketer håller en väldigt strikt diet, typ äter så lite som möjligt- för att de skall komma nära andevärlden? En lyckad och sann Shaman och asket är ju typ utmärglad- får säkert hallucinationer....av andar och allt möjligt ;) :) ;)

Nu när vi går på ren kur så kankse andarna liksom märker att här verkar det finnas en potensiell shaman- de luktar sig till en med hjälp av den härliga andedräkten man får av ren kur...hihihihiiii ;) :)

Ååå vad roligt jag har det denna lördagmorgon, känner mig glad, lättsam och full av hopp- hoppas att det blir en fortsatt bra dag!
Kram på er! // Skenet

Inga kommentarer: