2008-01-07

30:e dagen - Måndag kväll

Nu på kvällen blev jag lite rastlös och ville gå på en promenad- jag fick tom med älsklingen. Vi gick en runda på en halvtimme och det var skönt att bara komma ut- så inte hela kvällen blir framför TV.en eller i hemmet.

I morgon bär det av mot gymet igen då jag kör en liten 5-km tur, lugnt och långsamt- det ser jag fram emot! :)
Har sett att axelsons gymnastiska institut ger elevbehandlingar till reducerade priser...hmm det kankse är dags att ge sig själv en liten belöning iform av en trevlig kroppsbehandling, tex spa-massasge...

Ännu en Ck-dag snart avklarad- var glada och stolta alla kämpar!

Kramar Skenet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman min!

Har varit inne på Psyk - tvångsintagen.....Har avbrutit min CK helt nu pga det och äter bara mat - vettig mat nu......SKA inte gå upp 36,7 kilo igen......Ska till Marita i morron och väga mig.....Lär väl vara plus på skrithögen i hennes hörna, men det ska neråt igen....Ska också börja träna på gymmet nu.....Spinning och core/pilates....
Läs min blogg så får du se vad jag har på gång....
Kram på dig vännen - DU är duktig!!!!

skenet sa...

Heeeej Tina Idolen!
Vad roligt att höra att du mår bra igen! Jag är såååå glad att du fortsätter att kämpa! Mitt stöd har du alltid- bakom dig!
Du har ju fått en så stor vinst med CK - även fast du kankse inte borde ha gått på ren kur från början- så tror jag inte att du ser det som om det borde varit ogjort.
Ditt bloggande är sååå härligt och isnpirerande för mig!
Har skrivit lite i din blogg under ditt inlägg från den 7 jan
Stor kram Skenet