2008-01-08

31:a dagen Tisdag- morgon

Igår var jag lite matt och somnade redan kl 22.00. Var konstigt seg i kroppen. Men det beror nog på det eviga gråvädret. Herregud vi behöver ju SOL och en öppen blå himmel- eller hur! ;) :)

Sedan blev jag sååååå glad när jag öppnade bloggen och såg att min bloggvän och idol Tina hade skivit i bloggen! Härligt att du är "tillbaka" gumman- även om du nu är KLAR med Cambridgekuren! Tänk vilken resa du gjort med den! Nästan -40 kilo på 19 veckor ren kurande! Helt otroligt! Vilken kämparanda och vilket rivjärn du är gumman! All heder åt dig!!! :) Otroligt inspirerande!

Det viktigaste med kuren är dock att man mår bra- det är A och O med hela satsningen med att byta upp sig till en sundare livshållning! Jag mår så bra,både fysiskt och psykiskt- och är fortfarande medicinskt överviktig- så jag fortsätter med kuren... ;) :)

Ja idag är ju dagens utmaning att ta sig till gymet för en liten runda- jag tycker det har varit så skönt och liksom avkopplande - i alla fall efteråt! hihi... :)

Sedan skall jag kolla upp det där med Axelsons elevbehandlingar... Men nu få i sig 3 liter vatten innan kl 12.00... jippie! ;)

Kram Skenet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker verkligen att du ska belönadig med en behandling på Axelsons!!
Jag ska själv göra samma sak. Fick ett presentkort på valfri behandling på Gildaskolan så när jag har uppnått något delmål (har inte bestämt vilket än)så ska jag njuta av en skön behandling:)

Hoppas att det går bra med träningen idag!

Kram

skenet sa...

Hej Majblomman!
ja men visst är det en bra belöning- massage eller en spa-behandling- känns ju mkt lyxigare och härligare än att ge sig själv tex en chokladask... he he... plus att effekten håller i sig mkt längre :) Snyggare effekt med SPA i alla fall än vad en chokladask ger hihihi

Men gud vilket tjat det var på mig idag då(om godis/socker)... måste bero på löpningen...

Nu har jag ju fått en superhärlig belöning som infaller på fredag- så nu sitter jag här o ler...dvs vi ska ut o resa lite..

Hoppas du njuter av din härliga behandling när så är dags! Du jobbar superbra Majblomman- redan en vecka med strålande resultat måste jag säga!
Hejja och Grattis!
Kram Skenet