2008-01-10

33.e dagen kväll - Lätt som en plätt!

Idag har det ju bara gått som en dans kan jag konstatera! Jättekul och ROLIGT!! :)

Har varit full fart sedan jag gick upp och har hunnit med en sväng till gymet och idag kändes det också LÄTT- sprang 6,5 kilometer! Plus att det fina var att det INTE kändes utav i hälsenan! Wow- bara den faktorn gör att det är SÅÅÅ värt allt besvär! Alltså Ni som inte har testat på att jogga- gör det - det är det roligaste som finns! Man kommer in i ett slags underbart tillstånd då allt i livet känns perfekt- ;) :) :) Man glömmer bort vardagen och alla problem blir plötsligt triviala...
Det är som yoga och meditation samtidigt- man känner att kroppen är "skapad" för denna naturliga rörelse... och det fina är att man kan utöva denna härliga motionsform i den takt man vill! Själv tar jag det väldigt lugnt (tempot) och har vattenflaskan bredvid och bra musik i MP3-spelaren.

Har lyckats få i mig 4,5 liter vatten idag och nu är det den sista 1,5 litern som skall ned...

Jo, jag kankse inte hinner skriva mer nu - på en vecka -men jag vill säga TACK för ert stöd mina fina- duktiga bloggvänner! Nu kämpar vi på mot målen och jag skall verkligen göra allt för att det skall gå bra- ja för jag VILL det- det finns bara det i min tanke värld (hoppas tillståndet håller i sig....) :)

Om det finns möjlighet kankse jag bloggar därifrån... :)
Kram på er och See u soon!
// Skenet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig semester!!! :D

Anonym sa...

Hälsar Jenny såklart!

(glömde bort att skriva det)

Anonym sa...

Ha en jätte skön semester!!

Kram Majblomman

Anonym sa...

hejsan, har precis läst om din resa... wow det går som på räls. SJälv har jag också gått 8 dagar (9e idag) på ren kur nu. Har tappat 6.6 kg och skall iallafall fortsätta veckan ut. Vet inte riktigt hur länge jag skall hålla på sen. Men det är mkt inspirerande att läsa om din resa och jag återkommer gärna.
*kram*