2008-01-31



Här är några härliga bilder från den finaste springrundan som jag vet!
Detta är två ställen bland många andra vackra platser som man passerar under marathonloppet! Oj vad jag längtar till sommaren när jag ser dessa bilder!
En favorit är helt klart att gå upp tidigt en sommarmorgon och ge sig ut och springa över Västerbron - runt Riddarfjärden och hem igen- helst skall man avsluta med ett dopp i Mälaren-förutsatt att det är över 19 graders badtemp i vattnet... :)
Härligt och vackert när man springer tidiga sommarmornar -och ser när staden vaknar till liv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har du slutat med Cambridgekuren? Håller du ren kur eller äter du också?

skenet sa...

Hej Anonym!
Ja visst skall jag bikta mig! :) Jag har velat köra ren kur men det har inte gått så bra- det har varit rätt stora tonfisksallader kan jag tala om, utöver CK-påsarna...
Dock inga pommes frites eller dylikt så det är väl ganska okej resonerar jag med mig själv- men dessa maxi-sallader har väl knappast gjort att jag gått ned i vikt.. :( Det gäller nog bara att se sanningen i vitögat o försöka hoppa på kuren igen--- har känt mig så hungrig o sliten på sistone- kankse bara psykiskt??
Kör du ren kur - anonym? :)