2008-05-31

Jippie!!!!!!

Herregud vad jag är lycklig just nu! Jag sprang på min bästa tid någonsin - första milen var avklarad på 55 minuter - halvmarathon vid 1.59 - 40 km på 3h och 53 minuter - sluttiden vid 42195 meter blev 4 h och 6 minuter!

Minns ni sanndrömmen som jag hade - att jag sprang på 4 h och 5 minuter - ojojoj fel på en minut bara--- :)

Förra året sprang jag på 4 h och 41 minuter - det här känns helt underbart!!!!

INGA skavsår eller blodiga blåsor - jag har nått mina mål på en massa olika sätt - känns helt fantasiskt - jag är så lycklig och tacksam just nu!

Efteråt gick vi och åt på ett ställe - och jag tog en efterlängtad ceasarsallad - utan krutonger - såklart - ;)

Nu är det ett långt varmt bad som gäller för min del.... kylbalsam och sedan kommer jag att sova GOTT - det här har varit en av mina absolut bästa dagar i mitt liv!!!!
KRam på er som /om ni läser mina smår ord- kom ihåg att aldrig sluta tro på er själva och det ni kan åstadkomma - det här trodde jag inte jag skulle ha lyckats med för ett år sedan....

Stor kram Skenet

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!

du har gjort en helt fantastisk resa, grymt bra gjort! Var stolt över dig själv!!

Själv fortsätter jag att kämpa på, har börjat äta kombinerad kur och tar det lite saktare nu för att det är en massa som händer nu, tar min examen i morgon och så åker jag på semester snart. Får ta tag i det när jag kommer hem igen. Det är ändå ca 8-10kg kvar.

Hur ska du fortsätta nu när du har uppnått ditt mål?

Kram Majblomman

skenet sa...

Hej Majblomman!
Oj vad du är snäll mot mig! Tack för din snälla kommentar! Ja visst har vi varit duktiga alla vi som bloggat gemensamt under våren - det känns faktistkt som om man för en gångs skull har lyckats med ngt - och även över förväntan -

Vad härligt att du nu ser "målet" - hoppas verkligen att du kan njuta av din semester nu och koppla bort alla krav för ett litet tag - med studier/diet etc etc. -

Du har själv gjort ett superbra jobb Majblomman! :) Stort gratttis till diiiig!!!

Nya mål; ja det är väl att försöka hålla mig så som jag är just nu - men det är inte alltid det lättaste måste jag medge - just nu är jag himla avundsjuk på älsklingen som sitter här bredvid med god efterätt - glass och jordgubbar - men då är det "bara" att fokusera...

- kommer nog alltid att vara en "tjockis där inne i huvudet.."

Men men... det finns ju ingenting som säger att man inte kan göra motstånd när det dyker upp dumma tankar i huvuvdet -
Stor kram och styrkekram från Skenet