2008-09-10

livstecken igen...

Nej nu känns det lite bättre. Har ringt runt till en massa högskolor och universitet och beställt kurskataloger! Känns redan bättre. :)

Nu ska jag försöka vara positiv. Jag skall tänka på saker jag "trots allt" ser fram emot;

* Träffa alla släktingar ( i och för sig i samband med en sorlig begravning men ändå...)

* Att jag försöker (mestadels) ;) hela tiden - inte ger upp... :)

* Om jag påbörjar en ny utbildning är det ju något spännande o roligt/oförutsägbart som händer = spännande vilket leder till utveckling! :)

* Resan i vinter (min älskling har bjudit mig) så underbar o snäll som han är...då kan man passa på att springa utan snöslask

* Jag har ju gått ned en himla massa kroppsmassa/cm redan - nu gäller det mest att hålla detta + att toppa formen till tävlingar...

* Jag har min blogg som jag kan skriva i :) + massa stöd från en massa härliga underbara kämpar som delar med sig av sin kraft/energi och inspiration! :) :) :)

* När det är mörkt o murrigt höstväder - uppskattar man värmen o solen desto mer - och vi behvöver ju inte vara allt för ledsna - för det kommer ju tillbaka :)

* Ja... sedan är jag glad för att jag har kommit på att kycklingsoppan+ curry är hiiimla gott... :)

* att min älskling är så underbar o fin mot mig trots att jag inte haft det "största flytet på sistone"...

* Storasyster kommer hem nästa vecka - har inte sett henne sedan i midsommras då hon flyttat utomlands .... :) roligt roligt!

- ja kolla vad många bra saker som händer/finns -

stor kram Skenet

Ha en trevlig tisdagskväll!

Inga kommentarer: