2008-10-18

Jippi 5.52 en lördagmorgon...

Jaaa man är u verkligen ingen partyskenet längre... somnade tidigt igår framför tv:n och nu är jag uppe med tuppen...vaknade vid 4.45 och det är ju alltid lika roligt... vad ska man göra... en kopp tee kanske?

Tänk om man hade ett flygplan och att man kunde köra det planet också... då hade jag åkt iväg till en söderhavsö och så hade jag lagt mig i solen... frågan är väl om man skulle komma hem igen... he he :) ;) Eller så skulle jag åka till ett bergsområde som gränsar mot calefonien...såg ett så härligt reportage därifrån som handlade om en långdistanslöpare - vilken miljö - vilket härligt dramatiskt landskap och härligt klimat - om inte annat...


hmmmm hmmmm man blir nog inte så poppis nu om man skulle börja mixxa en shake - med en massa is... undrar om tourette-mannen skulle börja smälla i dörren då... han är snart igång med dagens uppgifter ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

6:19 var det för mig imorse denna bäcksvarta lördagsmorgon.. och jag går och lägger mig sent också. Dagen blir LÅNG på bara tre shakes, det blir tuffare. Måste vara ketonerna som gör att jag inte behöver så mycket sömn...

jag skulle flyga till papua new guniea och ett ställe där som heter Tufi. Mer _orört_ ställe finns inte på denna jord! underbart!!
fine.webblogg.se

Anonym sa...

Ha, du skulle ha mixat din isshake i morse för att reta han med den smällande dörren. Men det kanske inte varit så poppis bland de andra grannarna;)
Kämpa på - du närmar dig dag 16 med stormsteg. Snart är du där innan du vet ordet av.
Kram Tina

skenet sa...

Hej Fine!

Ja...det är inte alltid det roligaste att vakna så tidigt om mornarna... det e tur att man har bloggen/datorn som man kan lägga lite tid på... eller så brukar jag plöja igenom DN eller läsa en bok... Hoppas det går fint med kurandet för dig och att du är pigg och mår bra! Vilken fin frisyr du har! :)

skenet sa...

Hej Idolen!

Tack för ditt stöd och de kloka orden! :) skönt att det nu bara är en helg kvar- ja för dom tycker jag (oftast) är jobbigast då jag har en matälskande älskling som köper hem både det ena o det andra goda som ligger i skåpen... men men fokus nu och jag är så glad att du också verkar ha kommit in i kuren nu!
Stor kram o kämpa på - det går ju som smort det här!
Styrkekram Skenet