2008-10-07

tisdag- två intervjuer avklarade...

Å vad skönt att vara hemma igen - har varit långt åt ingestans gällande både dessa intervjuer- jäklar vilken/a ressträckor! Den första skolan var den som var mest ok - men det var 40 st sökande till platsen...denna skola jag var på idag hade bara tre sökanden (som de valt ut MEN vik. är bara på 2 månader och det finns ingen chans till förlängning... men jag hoppas på den tjänsten i morgon...den med de små barnen... :)

I dag fick jag dessutom klartecken från ännu en skola - är kallad på (gruppintervju!?!) på måndag - det har jag aldrig hört talas om...men men alltid lär man sig något nytt...

Idag o de sista dagarna har det varit lite nere kankse PMS-depp? I morse stack jag ut och sprang 14,5 km - det var som en själslig Katarsis

Men det spelade inte så stor roll trots allt för nu känner mig deppig igen... vet inte vad det e med mig...men man kan väl inte alltid vara superkäck o glad...

Nu kommer en leende älskling hem genom dörren med ett gäng bäcker under armen - han har varit på bibloteket och ser lika glad ut som en hund som har munnen full med pinnar :)
okokok nu har jag inte så mkt energi- CK-soppa sen ska jag läsa "Vädermannen" - av Ulf Lundell..

På vägen hem ville jag bara gå in på systemet o handla cider o vin - men jag "stod emot" ... fattar inte vad det e med mig egentligen - varför är det såhär det känns?

Hoppas ni har det bra
kram skenet

2 kommentarer:

Titiyo sa...

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu och jag tycker att du är så himla duktig!! Jag håller också på med CK och din blogg ger mig alltid styrka och inspiration. Jag har själv precis startat en blogg och länkat till din. Hoppas det är ok. Kika gärna in på min. http://tittiscamebridgekur.blogspot.com/

Kramar!
//Titti

skenet sa...

Hej Titti!
Å vad roligt att höra - tack för din gulliga komplimang! Ja du får gärna länka till min sida - jag kanske kan ta mig friheten att länka till din sida? :)

Det går ju alltid mycket lättare när man är "flera" som kör... kan jag tycka.. :)

Mitt närmaste mål är att försöka köra tills i slutet av oktober - vill ju börja 30+ livet på topp - hihi... :)