2009-03-24

Det e nu det tar alla kämpar!

Känner mig riktigt taggad nu denna soliga morgonstund - har fått en liten insikt - det är ju NU som vi ska kämpa om vi vill ha de synlig resultaten till försommaren o sommaren - om vi är duktiga nu så kommer de synliga o kroppsliga belöningarna snart i lagom takt med sommarsolen :)


Spikmattan har nog gjort att jag känner mig extra utvilad trots att magen kurrade igårkväll när jag skulle gå o sova - men stod på mig - och höll ut! Så glad för det idag. Nu känner jag mig glad som vårsolen själv! I morgon skall jag o en i klassen ut på en joggingtur... kul med sällskap!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Vad bra att du är nöjd med spikmattan:) Visst är den fantastisk...
Kram Tina

skenet sa...

Tjena gumman!
Ja jag har inte ord nog att beskriva dess verkningar! ojojoj! Att ligga på spikmattan är mitt nyaste stora intresse ha ha :)

trevlig helg gumman o du e så duktig med kurandet!
kram sksnet