2009-03-03

eftermiddagslångtristtråk

Ja precis så e det och det e långt kvar innan man får ta dagens sista påse... hmmm egentligen e jag ju inge vidare hungrig utan bara lite uttråkad. Det är skönt att tänka att jag FÅR äta precis vad jag vill - men jag VILL inte. Jag VILL inte för det motverkar mina syften.
Skönt o få komma hem denna mulna em-tisdag o bara tvätta av sig make-upen o ta av sig blingbling örhängen o på med fleecemjukiskläder o raggsockor o bara få "vara" soft o ha slapparkläderna på sig.. det e väl en form av vardagslyx! :)

Älsklingen har sen dag idag o jag skall över till min pappa en sväng o umgås lite...syrran kommer o hämtar mig strax efter fem o jag sitter här o tänker att om jag skall åka dit i myskläder eller om jag skall agera representativ dotter o ta på mig sminket o "skol/jobb-kläder"... hmmmm vilka problemas jag har då he he :)

måla naglarna skulle också behövas, o färga om håret (utväxten) o klippa mig o herregud jag vågar inte ens börja tänka i de där banorna för då brakar oron i mig loss o studentpengen också he he hihihi ;) :)

Mitt bästa tips för idag OM du har det jobbigt med ditt monster o frestelser; ta en varm dusch o gurgla munnen med munsköljmedel o borsta tänderna som en galning - sätt på favoritmusiken på hög volym o rusa fram o tillbaka genom lägenheten... :) jag har på "Pokerface" med Lady Gaga - men det går lika bra med I love Europe med Christer Sjögren (bara man själv får rysningar av musiken så fungerar detta!) hihi ;)

Jo jag har ett litet bra mål tror jag! En slags present till sig själv när man är klar o det är att man kan köpa visa typ av "tävlingsskor" o då måste man vara lätt för det är inte mkt stöd i sulorna - tänk o ha ett par sådana när man springer loppet? Hur coolt som helst skulle det kännas - inte för att jag är ngn snabb superlöpare men bara för den sakens skull att man är så pass lätt att man kan ha ett par tävlingsskor o använda dem i ett långlopp - och inte få ont/skador etc etc... de är så lätta o mjuka skor så de är antagligten mkt bekväma att springa i bara man är tillräckligt stark o lätt att de bär en så att säga...

Ja herregud det var lite ytlighetsdravvel - just nu är det traktordojjerna som gäller men man kan väl få drömma... om att i sommar vara en galsell som springer mot solens blixtrande öga så man bara blir en liten svart siluett som tillslut bara blir till en liten prick - o allt detta i ett par tävlingsskor bort på väg mot horisonten.... I can see this va he he ;) :) ;) :) Jag är nog världens mest underliga marathonlöpare som inte siktar på bättre tider nödvändigtvis - :)

HOppas ni har en bra tisdag - njäää nu lutar det nog åt att jag skall försöka bli lite representativ :)
hej svejs o nu glömmer vi inte att kämpa o fightas :)

Inga kommentarer: