2009-04-26

34 dagar kvar - 75 platser släpper dom i morgon - häng på!

Jaaa det är ju nästan för bra för att vara sant - jag tror platserna till stockholm marathon tog slut redan i våras men nu i morgon släpper de 75 platser! Om DU vill vara med kolla på www.stockholmmarathon.se


Efter den segan o deppiga fredagen så åkte humöret uppåt igen :) idag och igår har jag varit ute o sprungit o det känns fint i kroppen o leder/muskler etc...

Köpte tre nya sportbh:ar i mindre storlekar (XS och 70 B) o det känns ju väldigt bra att sådana kläder börjar passa igen... i morgon är det data igen o kankse inte riktigt lika kul som allt det andra he he ;) :)
nu kämpar vi på

2 kommentarer:

Weronica sa...

Hej bästaste du=)
Härligt att humöret e tillbaka efter en depp, inge bra om man fastnar i sånt ju.
Nu sticker jag iväg en vecka, men du ska veta att jag ska tänka på dig, så spring för allt va benen orkar.....inte många dar kvar nu.

Må så gott å kram påre=)

skenet sa...

Tjena lilla kickan! Å jag önskar dig en uuuunderbaaaar semester o njuuut nu av värmen o ljuset o hämta kraft o inspiration av gemenskapen med vänner/familj - se nu till att ha en underbar tid och njut av nuet! Stor kram till dig - jag pinnar på här hemma o försöker så gott jag kan närma mig målet :)

Ser fram emot o höra om allt sen när du kommer hem! Allt kommer att gå superbra för dig - du är så duktig o beundransvärd kickan - du har gjort en sån fin bedrift hittills!
Håll småttingarna i handen nu när de skall flyga för första gången kram skenet