2007-12-26

18:e dagen Onsdag

Ååååååå jag är såååå glad! Att kuren går bra - att filmen var jättebra! Ja det är mycket att vara glad för! Älsklingen är hemma hos sina föräldrar och äter mat där- det är alltid skönt- att slippa matos härhemma... nu när jag går på kur.
Vi gick förbi en tidningsaffär på hemvägen och jag hittade två tidningar- bl a Runners word- så ikväll ska det läsas och inspireras! :) :)
På bion satt en man bredvid mig på den ena sidan och han åt verkligen hur mycket godis som helst- hade flera påsar med sig- lyckades jag se- och höra :(
Men i alla fall- jag blev inte ett dugg sugen - hur mycket han än snaskade och tuggade :) -slutar aldrig att förvånas att det är ngt magiskt över de där små silverfärgade (hihi Tina..) påsarna- de tar ju bort suget! :) ;)
Ja jag har ju ett till uppdrag ikväll och det är att hinka vatten, "vågade bara dricka 1,5 liter i morse2 eftersom Arnfilmen är 2 h och 17 minuter lång.
kram skenet

Inga kommentarer: