2007-12-26

18.e dagen

Bio!
Idag ska vi iväg på dagen och se Arn- det ska bli jätteroligt! :) Nu är det alldeles strax för tvättstugan- jag är den enda (som vanligt) verkar vara vaken i huset. :)
Filmen börjar redan nu på dagen så det blir kul att det händer något utöver "det vanliga schemat"- eller hur man skall säga... ja för det blir ju en hel del hemmakvällar nu den senaste tiden. :)
Nu är det jobbiga över och det känns oerhört skönt- för mig är inte "annandagen" så laddad, eller hur man nu skall uttrycka det. Nyår kommer nog också att vara lugnt- men det gör mig ingenting- jag har ju eventuellt en sista minutenresa att se fram emot med älsklingen! Soooolen......
Nej nu ser jag att det är dags o sätta igång med hela tvättproceduren (tvättstugan 5 tr ned-utan hiss) om det skall bli någon bio för mig idag...
KRam Skenet

Inga kommentarer: