2007-12-11

3.e dagen jobbigt....

Ojojoj nu känns det kan jag tala om, efter det att jag tagit min första påse för dagen så började det riva riktigt i magen ... och det e inte nådiga känslor.... men jag VILL ju så gärna klara utav det här. Det kommer att vara jobbigt, förbannat tråkigt och långsamt emellanåt och nu gäller det att fokusera på annat... hmmm inte det lättaste men jag funderar på att ge mig ut och gå en promenad i vinterblåsten. Ringde min sambo i London och sa att det kändes tufft, han sa till mig att det e ju skitbra och starkt av mig att vara inne på tredje dagen ren kur.
Det är detta känslostadium jag befinner mig just nu i som gjort att jag skitit i kuren flera ggr tidigare. Men vad fan, det är ju bara känslor! det är inget verkligt!!!!! Det GÅR över. Det gör det. Lita på styrkan...... kraften, beslutsamheten. Att det skall vara så svårt att klara sig på 473 kcal/dag egentligen????Längtar tills det går över.
Vilket trist väder det är dessutom.... ja ja men skit i det, vädret kan man ju knappast göra någonting åt.... Nu är jag lite eller jag är MKT låg för tillfället....

4 kommentarer:

Stark och fri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stark och fri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stark och fri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hösäcken sa...

Hej igen, nu har jag "sopat spåren". Försöker försäkra mig om lite anonymitet. Ska sluta terrorisera dig mer idag. ;)

Min blogg finns på
gv2010.blogspot.com

Jag ligger några dagar efter dig!